VIRTUÁLNÍ ZDRAVOTNÍ RECEPCE

Komplexní komunikační platforma do ordinace

Virtuální zdravotní recepce VIZIT představuje nejmodernější komunikační platformu pro komplexní komunikaci v rámci ordinace. Veškerou komunikaci naleznete přehledně roztříděnou podle svých pacientů na jednom místě včetně emailů, šifrovaných zpráv, datových schránek, telefonického volání a objednávek. 

Díky recepci si můžete vybrat z množství chytrých formulářů na Vaše webové stránky, které pacienta identifikují a ověří a nabídnou mu nové možnosti komunikace kromě klasického volání do ordinace. 

Hlavní funkce

#1

Formuláře

Vyberte si z množství vzorových formulářů, které automaticky identifikují a ověřují Vaše pacienty. Zároveň zabezpečují řádný souhlas se zpracováním osobních informací na Vašich stránkách podle GDPR.

#2

eRecepty

Díky chytrým formulářům může pacient sledovat a žádat o své léky přímo ve Virtuální recepci. Vy žádost pouze potvrdíte a recepce vystaví eRecept pacientovi.

#3

eNeschopenky

Pacienti můžou spravovat svoje eNeschopenky sami bez volání do ordinace. Ukončení, prodloužení nebo změna místa sténání eNeschopenky si můžou pacienti zadat sami. Vy pouze žádost potvrdíte a Virtuální recepce se o vše postará.

#4

Propojení s Vašim ambulantním programem

Pomocí služby eZpráva Vám Virtuální recepce umožní zapisovat celou komunikaci s pacientem do jeho pacientské karty ve Vašem ambulantním systému.

#5

Volání do ordinace

Zvoní Vám v ordinaci neustále telefon? Mějte klid na práci. Telefonní ústředna ve Virtuální recepci identifikuje volajícího pacienta a třídí hovory do ordinace na akutní a neakutní. Informační hovory, které nemají prioritu vyřídí recepce za Vás a Vy se můžete dál věnovat své práci.

#6

Odesílání šifrovaných dokumentů

Citlivé dokumenty můžete posílat pacientům rovnou do jejich osobního pacientského VIZIT účtu. Dokumenty lze snadno podepisovat elektronickým podpisem nebo požadovat zaplacení poplatku před stažením dokumentu.

#7

Emaily, datovka, šifrovaná komunikace, SMS a telefonické volání

Veškerou komunikaci vyřizujete na jednom místě ve své Virtuální ordinaci. Již žádné dohledávání komunikace od pacientů. Vše vyřídíte na jedné jediné stránce.

#8

Pracovní seznam úloh VIZIT HUB

V pracovním seznamu můžete sdílet komunikační úlohy s ostatními pracovníky ordinace. Vždy uvidíme přehledně roztříděné úlohy, které čekají na vyřešení.

#9

Fakturační systém VIZIT KASA

Pacientům můžete pohodlně fakturovat poplatky, formuláře a potvrzení. VIZIT za Vás hlídá splatnost faktur i přicházející platby.

#10

Volání pacientům

Pacientům můžete volat snadno i bez telefonu. V aplikaci stačí kliknout na telefonní číslo a systém už automaticky volá pacientovi.

#11

Snadné účtování Telemedicíny

Celá konverzace s pacientem je zaznamenána ve Virtuální recepci a můžete ji účtovat jako telemedicínu na pár kliknutí. Recepce za Vás vystaví a odešle vyúčtování na pojišťovny.

#12

Aktualizovaná kartotéka

Data o pacientech se automaticky aktualizují díky napojení na Českou správu sociálního zabezpečení, SÚKL a VZP Point.

Výhody modulu

Bez instalace

Intuitivní ovládání

Podpora mobilních zařízení

Zákaznický servis

Zažádajte si bezplatně o nezávaznou kalkulaci

Neváhejte se na nás obrátit a domluvit si bezplatnou konzultaci a představení systému. Rádi Vám vše vysvětlíme.

Kontaktovat

Moduly VIZIT

Splňují veškeré potřeby pro práci s pacienty a nabízí další výhody.

Ambulantní informační systém

VIZIT je modulární online aplikace, která zabezpečí chod jak malých ordinací, tak větších zdravotnických zařízeních.

více

Smart Booking

Chytré on-line objednávání Vašich pacientů s přehledným kalendářem všech objednávek.

více

Lékařská pošta

Systém pro zabezpečenou komunikaci v rámci ordinace tak i mezi jinými lékaři či pacienty.

více

Účet pacienta

Klientská část Vašeho pacienta, přes kterou s Vámi pacient může komunikovat a mít přehled o svých návštěvách a objednávkách.

více

VIRTUÁLNÍ ZDRAVOTNÍ RECEPCE

Virtuální zdravotní recepce VIZIT představuje nejmodernější komunikační platformu pro komplexní komunikaci v rámci ordinace.

více

Reference

Máme spokojené uživatele, kteří se rádi podělí o své zkušenosti

MUDr. Danuše Trojanová, praktický lékař pro děti a dorost, Moravské Budějovice

Aplikace Smartbooking je jednoduchá a přehledná. Pacienti kvitují, že jim systém připomíná návštěvy a že se mohou objednávat sami.

KARDIOLOGICKÁ AMBULANCE PRACHATICE S.R.O.

Jsem spokojená se službami zdravotního registru, ohledně hlášení dovolených, též u vás používám druhým rokem lékařskou poštu, kde můžu zabezpečněně posílat lékařské zprávy kolegům lékařům a nemusím je tak posílat písemně.

MUDr. Eva Pavlovská, ordinace praktického lékaře pro děti a dorost, Most

Vyhovuje mi váš ambulatní systém vizit, který je online, velmi se to hodí v současné covidové době.S pravidelným servisem doplňovaní aktualit a dovolených na stránky jsem taktéž spokojena.

MUDr. Veronika Štorcelová, všeobecná ambulancia pre deti a dorast, Trenčín

Objednávací systém Smart booking používam už rok. Technici zo Smartbookingu si so mnou v úvode prešli systém práce na našej ambulancii apotom mi presne podľa našich požiadaviek "ušili" a nastavili objednávanie priamo pre našu ambulanciu.

MUDr. Jana Pivoňková, praktická lékařka pro děti a dorost, Brno - Komárov

Se službami firmy jsem spokojená.

MUDr. Jana Procházková, léčebná a preventivní péče pro děti a dorost, Břeclav

Jsem spokojená s veškerou péčí, byla chyba v zadávání dovolené, ale již opraveno a vše je v pořádku.

Gynekologická ambulance Karviná Hranice s.r.o.

Spokojenost s programem Booking (pacientkám také vyhovuje) a Zdravotním registrem - servis informací.